Out-Siders wear your inside out

Stoere Èn Stijlvolle Kinderkleding

(zonder verzendkosten!)
Dutch
Out-Siders wear your inside out

Retourneren

 

Voor (kwaliteits)klachten over in een (web)winkel gekochte artikelen dient de betreffende (web)winkel benaderd te worden. Wanneer deze onverhoopt de klacht niet naar wens mocht oplossen vernemen wij dit graag.
 
Out-Siders doet er alles aan om je goed te informeren over de artikelen. Mocht een tijdens een Out-Siders Party gekocht artikel desondanks niet aan je verwachting voldoen, dan kan deze geruild worden. Echter gelden er voor ruiling enkele voorwaarden:
  • De te retourneren artikelen moeten nog voorzien zijn van labels en in originele verpakking worden geretourneerd en worden niet teruggenomen indien 1. De artikelen gedragen en/of gewassen zijn, 2. Je zelf hebt getracht een gebrek te herstellen, 3. Je de was- en /of gebruiksinstructies niet hebt opgevolgd.
  • Wij accepteren uitsluitend retouren die vooraf bij ons aangemeld zijn en waarvoor de instructies, die bij aanmelding zijn aangegeven, gevolgd zijn. Retouren die niet of niet binnen de gestelde termijn zijn aangemeld én door ons ontvangen zijn, worden niet geaccepteerd.
  • De geretourneerde artikel(en) moeten binnen 7 werkdagen na verzending van je bestelling aan ons geretourneerd én door ons ontvangen zijn.
  • Te retourneren artikelen dienen geadresseerd te zijn conform de instructies welke per email zijn verstuurd. Bied de zending zo snel mogelijk aan bij een postkantoor of servicepunt van TNT Post. Bij de afgifte ontvang je een verzendbewijs met daarop een barcode, bewaar dit verzendbewijs totdat je retour door ons verwerkt is.
  • Zowel je aanmelding als de ontvangst van je retour wordt door ons per e-mail bevestigd. Het bedrag van de retouren wordt teruggestort op je rekening. We werken niet met een tegoedbon omdat we overtuigd zijn van de kwaliteit en uitstraling van onze kleding.
  • De kosten van de retourzendingen zijn voor jouw rekening. Onvoldoende gefrankeerde retouren zullen niet in behandeling worden genomen. Wanneer de reden van de retourzending een terechte klacht betreft zullen de kosten van de retourzending aan je worden terugbetaald.
  • Zowel de retourkosten van de oude artikelen als de verzendkosten van het opnieuw opsturen van de nieuwe bestelling zijn voor rekening van de klant (1e keer opsturen is wel gratis!). Wij begrijpen dat deze kosten zuur kunnen vallen. De verzendkosten die je betaalt zijn niet de werkelijke kosten. Deze liggen ruim € 2,00 hoger. Out-Siders wil vooral stimuleren dat je vooraf goed de maat bepaalt en tracht te bestellen wat je daadwerkelijk wil houden. Dit voorkomt een gigantische administratie aan onze en portokosten aan jouw kant.
  • In de uitverkoop gekochte artikelen kunnen NIET worden geretourneerd, tenzij er iets mankeert aan het artikel. Dan zal het artikel als onderdeel van onze service worden vervangen.

Heb je een klacht over een artikel of over (de bezorging van) je bestelling?
Voor het aanmelden van een klacht geldt een andere procedure dan voor retourneren. Wij verzoeken je om de klacht binnen enkele dagen per e-mail (klantenservice@out-siders.nl) aan ons kenbaar te maken.


Wij zullen in overleg het probleem zo spoedig mogelijk oplossen. Wij verzoeken je in je e-mail ordernummer en telefoonnummer te vermelden zodat wij contact met je op kunnen nemen.